Daftar Ahli Shaklee

Vitamin Satu Keperluan Atau Kehendak?

Bila masa yang perlu untuk kita makan vitamin? Vitamin satu keperluan atau kehendak?

Ramai yang tertanya-tanya bila perlunya kita makan sebenarnya vitamin-vitamin ni. Adakah vitamin ini semata-mata satu kehendak atau keperluan sebenarnya?

Sejujurnya saya nak kongsi pada anda semua sepatutnya vitamin ni diambil semasa kita sihat lagi untuk mencegah dan menjadi benteng untuk kita daripada sakit. Bila keperluan nutrisi dalam badan kita mencukupi, sel-sel badan dapat berfungsi dengan baik. Kita perlu membina benteng yang kuat dari awal untuk mencegah daripada penyakit..Jika kita sakit pun tak lah melarat sangat.

Tapi, yang selalu saya tak faham dan doktor-doktor marah adalah apabila kita mula mengambil vitamin sebab nak elak daripada makan ubat doktor. Jadi tak betullah macam ni..Jangan salah faham antara ubat dan vitamin.

Senang cerita..Kenapa kita pakai tali pinggang keledar semasa memandu? Untuk keselamatan kan walau hakikatnya kalau tak pakai tak nampak pun kan kesannya kan? Faham kan?

Jadi, anda dah tahu vitamin ni satu keperluan atau kehendak? Nak tahu vitamin apa yang perlu anda mulakan sebagai langkah pertama untuk menjaga kesihatan?

Hubungi saya di talian 0193132413 untuk panduan pengambilan vitamin pertama anda dan juga pembelian.

Your trusted SID
Anis 906379
0193132413

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian