Daftar Ahli Shaklee

Kenapa Vitamin C Shaklee Terbaik?

Vitamin C Shaklee sama je dengan ascorbic acid. Ambik ascorbic asid cukuplah.

Dah memang lah.. Ascorbic asid tu nama kimia vitamin C. Dari mana pun sumbernya, dari oren pun ascorbic acid juga.

Tapi, apa beza ascorbic acid Shaklee dengan ascorbia acid lain di pasaran?

Vitamin C Shaklee ni adalah dalam bentuk sustained release.

Maknanya setiap sejam, ia melepaskan 100 mg sahaja ke dalam darah. Jadi satu tablet ada 500 mg, maka tahan 5 jam.

Sebab apa shaklee buat macam ni?

Sebabnya badan kita ni, dahla tak boleh buat vitamin C, nak simpan vitamin C pun tak mampu.

Apabila anda ambil lebih dari 100 mg dalam satu masa, maka selebihnya akan dibuang melalui air kencing.

Tanpa sustained released, makan vitamin C 1000 mg pun tak guna sebab akan dikencing buang.

Membazir saja.

Sebaliknya Vitamin C shaklee dibina mengikut fisiologi badan manusia.
Menjadikan ia yang terbaik dan selamat digunakan.

Apakaha kebaikan vitamin C??

-untuk bantu pembinaan collagen pada badan. Nak cantik, memang ngam sangat vitamin C.

- Bantu sembuhkan luka lepas beranak atau lepas operate.

-antioxidants yang kuat untuk kekal awet muda dan rendahkan risiko penyakit kronik dengan kuatkan kapilari darah & bertindak sebagai antiradang.

-Menguatkan sistem imun.     
      
 Credit to: Dr.Fyda

Your Trusted SID
Anis 906379
0193132413

Untuk pertanyaan produk sila hubungi:
sms/whatsapp:0193132413 Anis
Email:vitaminkesihatan@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian