Pengedar Shaklee Taman Sri Gombak

Untuk kemudahan dan memudahkan pengguna-pengguna Shaklee, untuk mendapatkan vitamin-vitamin Shaklee, saya nak umumkan saya ada buat penghantaran vitamin ke seluruh Taman Sri Gombak, Batu Caves Selangor. Penghantaran adalah PERCUMA.

Jadi, bagi anda yang nak dapatkan vitamin Shaklee dengan mudah, cepat dan selamat, boleh hubungi saya untuk penghantaran sekitar Taman Sri Gombak yer..

Sudah tentunya konsultasi penggunaan vitamin akan diberikan PERCUMA juga untuk pelanggan-pelanggan saya. Hubungi saya SEGERA Pengedar Shaklee Taman Sri Gombak.





Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan