Daftar Ahli Shaklee

Bagus Sangat Ke Produk Shaklee ni?

Dalam entry-entry sebelum ni saya dah terangkan kenapa saya pilih produk Shaklee dan kenapa Shaklee menjadi pilihan ramai..


Selain tu hari ni saya nak kongsikan bagus sangat ke produk Shaklee ni???
Apa yang bagusnya?



Tahu tak korang Shaklee sudah menerbitkan 100 jurnal saintifik.
Pernah tak anda dengar selain produk Shaklee dah terbitkan jurnal bagi produk mereka?
Perlu ke jurnal ni? Untuk apa? Istimewa sangat ke?

Jurnal ni bukannya di buat dan di simpan untuk syok sendiri yer. Jurnal ni harus di publish kepada umum. Tak semua produk berani publish kepada umum.

Shaklee berani buat begitu sebab apabila di publish umum semua orang boleh baca dan 'argue' termasuk lah para saintis lain.

Tapi saintis Shaklee yakin kajian dorang memang betul sehingga saintis-saintis lain (bukan dari Shaklee) pun mengiktiraf hasil kajian mereka.

Jadi, produk Shaklee bukan nya produk cap ayam atau produk pasar malam yer..Dibuat kajian dan juga mempunyai jurnalnya yang tersendiri. Walaupun hanya supplemen/vitamin, tetapi produk shaklee mempunyai saintisnya yang tersendiri untuk menkaji dan membuat ujian agar pengguna menggunakan produk Shaklee dengan SELAMAT dan BERKESAN.

Jadilah pengguna yang bijak dalam menggunakan sesuatu produk. Jangan asal murah dan nak cari produk yang cepat berkesan tanpa memikirkan risiko terhadap kesihatan badan anda..

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413


Untuk keterangan lanjut mengenai produk, hubungi:
SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

 

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian