Daftar Ahli Shaklee

Testimoni Tulang Patah Sembuh dalam Masa Sebulan

Tulang patah memang menjadi igauan untuk sesiapa yang mengalaminya. Persoalan mengenai boleh ke nak sembuh ni?Lama ke nak ambil masa sembuh? Kena minum susu banyak-banyak lah ni yer..dahlah bau susu pun nak termuntah..

Testimoni tulang patah ni adalah dari testimoni sebenar adik saya yang mengalami patah tulang belakang dan juga patah tulang di atas kakinya akibat kemalangan jalan raya. Adik saya ni tercampak jatuh dalam gaung. Itulah macam agak teruk sikit. 

 
Menurut doktor tulang belakang yang patah tulang yang no 2. Doktor pun ada cakap akan ambil masa untuk sembuh dan akan baik dengan sendiri sebab usia dia masih muda lagi baru 23 tahun. Tapi, tak kan kita nak berserah saja kan? Mesti nak cari alternatif lain kalau boleh tu jangan sampai bertahun baru sembuh. Doktor pun hanya bagi ubat tahan sakit jer..


Jadi, saya telah berikan ESP, OSTEMATRIX, ZINC dan juga AJHT pada adik saya. Alhamdulillah setelah konsisten selama sebulan kecuali ESP (dalam 2 minggu je penggunaan sebab adik saya alah dengan kacang soya) tulang patah yang dialaminya sembuh dalam masa sebulan sahaja. Dengan izinNya jua. Alhamdulillah... Amazing!!..Doktor pun berkali-kali dok tengok xray dia macam tak percaya. Siap tanya dah berapa lama accident ni. Bila cakap sebulan macam dia tak percaya. Kemudian doktor tu pun panggil doktor yang dari pemerhatian saya lebih senior dari dia untuk mengesahkannya. Saya terlupa nak snap gambar xray tu disebabkan kepenatan menunggu giliran..huhuhu..kalau tak best sikit nak tunjuk perbezaannya.
 

Anak saya panggil baju 'ironman'..hehehe


Inilah #shakleeeffect adik saya yang membuatkan dia sendiri pun teruja. Yerlah sebelum ni dia bukan suka makan supplemen-supplemen ni. Siap kata biasalah penjual mestilah kata produk dia bagus nak bagi laku. Sekarang baru dia akui sendiri keberkesanannya.

Jom kita lihat bagaimana supplemen-supplemen tersebut dapat membantu dalam menyembuhkan tulang yang patah tersebut.

ESP - ESP adalah sumber protein dari kacang soya 'NON GMO' yang sangat penting untuk pertumbuhan sel-sel baru yang mengalami kecederaan ataupun yang telah mati. Gabungan kalsium yang ada di dalamnya juga bagus untuk memperbaiki tulang yang patah.

OSTEMATRIX - Ostematrix adalah kalsium yang terbaik dan paling seimbang dengan kadar penyerapan adalah 99%. Formulanya terdiri daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati yang mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan Vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron yang perlu diambil bersama untuk penyerapan oleh tubuh dengan sempurna dan menghalang endapan. Perlu kita ketahui bahawa, kalsium yang terbaik adalah yang mempunyai Vitamin D serta fosforus sekali bertujuan untuk meningkatkan penyerapan kalsium dan meninggikan ketumpatan tulang dan menguatkan kerangka.

ZINC - Zinc bagus dalam penyembuhan luka-luka dalaman dan juga luaran. Luka yang dialami adik saya sembuh dalam masa seminggu sahaja. Cepat seperti makan ikan haruan juga. Selain itu zinc juga membantu dalam pembentukan protin dan kolagen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ.

AJHT - AJHT bagus dalam meningkatkan keselesaan sendi untuk pergerakan, membina kompenan tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi. Membekalkan pelinciran di antara struktur rawan.

RAWATAN TULANG PATAH


Jadi, jangan berputus asa sebelum mencuba. Cari jalan penyelesaian. 

PERINGATAN: Bagi anda yang merokok, semasa proses pemulihan disarankan agar tidak menghisap rokok kerana dengan merokok dapat melambatkan proses penyembuhan tulang yang patah akibat nutrien yang diambil tidak dapat diserap dengan sempurna.

IKUTI TESTIMONI DARI CUSTOMER INI SENDIRI:



Untuk pembelian secara online boleh terus KLIK BUTTON DI BAWAH:

Untuk pembelian secara terus iaitu COD..boleh hubungi saya. Saya Pengedar Produk Shaklee kawasan Gombak dan sekitarnya..Boleh rujuk tempat COD DI SINI.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=18fb593b37b32fa30b2142c6e155578b

Untuk keterangan lanjut mengenai produk, dan mendapatkan produk hubungi:
SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

8 comments:

  1. Alhamdulillah seronok dgr kisah adik anis..kota manusia jgn putus asa utk berusaha dan berdoa..Allah Penyembuh segalanya..dan Shaklee adalah penyebabnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..kita kena berusaha dan berdoa banyak2 pada Allah..

      Delete
  2. Alhamdulillah..adik akak dh sembuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..tapi sekarang ni dlm proses pemulihan lg utk tulang blkg..sebab baru sembuh..kena jaga2 lg..

      Delete
  3. Alhamdulillah.. Set tulang memang terbaik!!

    ReplyDelete
  4. Wah... teruja dengar. Adik ipar Angah pun patah tulang peha. Harap dia mau cuba :) Thanks Sharing Anis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah angah mana tahu keajaiban kan!! Kita kena berusaha jg..Berdoa banyak padaNya utk kesembuhan..

      Delete

Daftar Keahlian