Pengedar Shaklee Kawasan Gombak Batu Caves



Saya adalah Pengedar Shaklee di kawasan Gombak, Sentul, Kuala Lumpur dan sekitarnya. Saya juga membuat penghantaran secara pos menggunakan POSLAJU ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Sekiranya anda tinggal berdekatan Gombak dan kawasan sekitarnya dan ingin mendapatkan produk Shaklee terus daripada saya, anda boleh membuat temujanji di tempat-tempat yang berikut:-
  • Shell Taman Greenwood
  • Giant, Batu Caves
  • UIA Gombak
  • Maju Junction Kuala Lumpur
  • Sri Gombak
  • Petron Sentul Pasar
Tempat-tempat yang lain atas perbincangan yer..

Faedah yang akan anda dapat jika membeli dengan saya adalah:
  • Konsultansi secara PERCUMA pada bila-bila masa dan tiada tarikh luput.
  • Anda akan dimasukkan ke dalam group Eksklusif untuk pemantauan dan juga untuk mendapatkan ilmu-ilmu yang berguna mengenai produk Shaklee di dalam group tersebut. Group ni adalah KHAS untuk pengguna-pengguna Shaklee yang membeli dengan saya SAHAJA.

Berminat untuk menjadi sebahagian dari Keluarga Shaklee? Ingin menjana Pendapatan Sampingan? Mendapat Harga Murah? Jom KLIK DI SINI..

Ingin membuat Pesanan? Jom Klik ORDER FORM..

Sebarang pertanyaan dan info lanjut boleh terus hubungi saya:

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)

Email: vitaminkesihatan@gmail.com

FB: Anis Suziana Ahmad                                                  


1 ulasan: