Daftar Ahli Shaklee

Vitamin Untuk Anak

Setiap ibu mesti hendakkan yang terbaik untuk anak-anak kan? Saya pun begitu..Disebabkan anak saya ni jenis yang agak memilih makanan, jadi saya terfikir untuk berikan anak saya sesuatu yang dapat menampung keperluan nutrisi dalam badan dia. Tambahan lagi anak saya memang jenis yang tak suka makan sayur dan juga buah. Pisang je dia suka makan..itu pun kadang-kadang tak mahu juga.

Jadi, untuk memenuhi keperluan nutrisi anak saya, saya berikan dia vitamin C chewable bagi meningkatkan sistem imunisasi badan dia di samping vitamin C ni bagus untuk gigi dan gusi juga serta untuk mencantikkan kulit. Mula-mula saya bagi dia tak suka..Tapi lama kelamaan pantang sahaja lepas makan pasti dia mintak vitamin c..

Satu lagi vitamin untuk anak saya ialah Omega Guard. Omega Guard ni bagus untuk perkembangan otak dan juga minda dia. Omega kan mempunyai khasiat DHA,EPA dan ALA...bagus untuk perkembangan otak dia..Bagus juga dia suka makan omega ni sebab dia susah nak makan kismis yang memang kita tahu terbaik untuk otak juga.

 Dua vitamin ni memang saya berikan pada anak saya. Sekarang ni pun memang dah jadi vitamin kesukaan dia. Alhamdulillah..tak perlu nak paksa-paksa lagi sekarang..

Selain tu saya juga ada berikan mealshakes untuk bekalkan multivitamin dan juga mineral untuk keperluan badan dia. Mealshakes ni dia tak suka sangat..Saya campur ajer sedikit dalam minuman kegemaran dia..hehehe..kadang-kadang dia tak tahu pun dia minum mealshakes..sebab dah jadi sedap air tu..haaa..kalau tak percaya..kena cubalah..bagus juga untuk atasi masalah sembelit anak saya. Sekarang ni tak adalah menjerit sakit-sakit bila dia poo poo..

Bagi anda yang nak berikan vitamin Untuk Anak Anda, boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee yang semestinya Selamat dan Semulajadi..Berilah yang TERBAIK untuk mereka..

Anak SEMBELIT?



SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
Pages: Vitamin Online Shop


No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian