Bagaimana Cara Nak Beli Produk Shaklee?

Tentu anda tertanya-tanya bagaimana cara nak beli atau nak dapatkan produk Shaklee ni sebabnya produk Shaklee ni tak ada di jual di mana-mana pasaraya ataupun farmasi. Produk Shaklee hanya dijual di branch atau cawangan Shaklee tertentu dan diedarkan oleh Pengedar Shaklee yang berdaftar secara sah sahaja..Eksklusif sikit produk Shaklee ni..

Saya merupakan pengedar yang sah dan boleh dapatkannya daripada saya secara COD (Cash On Delivery) jika anda tinggal berdekatan dengan Gombak, UIA Gombak, Shell Taman Greenwood, Petron Sentul Pasar, Petronas Sri Gombak, Giant Batu Caves dan juga boleh dapatkan di Maju Junction, Kuala Lumpur - Isnin hingga Jumaat sahaja. Jika anda berada luar dari kawasan tersebut, jangan risau saya boleh poskan kepada anda menggunakan perkhidmatan POSLAJU.


Selain daripada tu, yang besnya Shaklee ni, jika anda berdaftar sebagai ahli Shaklee, anda akan mendapat keistimewaan untuk membuat pembelian secara online. Klik-klik sahaja produk yang anda nak beli buat bayaran dan tunggu barang sampai sahaja ke alamat yang anda berikan..Mudah kan? Kalau nak dapat keistimewaan ni perlulah berdaftar sebagai ahli Shaklee. Anda boleh hubungi saya juga untuk proses pendaftaran. Info lanjut mengenai faedah daftar sebagai ahli Shaklee boleh klik LINK ni yer..Selepas anda telah mendapat no ID shaklee anda dan juga password, anda dah boleh buat pembelian terus..Tapi, jangan risau jika anda mempunyai masalah internet, saya akan bantu anda.


Sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya di:-

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan