Daftar Ahli Shaklee

Vitamin Untuk Kesihatan Wanita

"Vitamin apa yer untuk kesihatan wanita? Saya nak ambil vitamin untuk kesihatan saya..Tapi tak tahu mana yang sesuai..Vitamin apa yang perlu saya amalkan..?"

Pernah tak terjadi situasi ini kepada anda? Tentu pernah kan? Sebab saya pun dulu selalu terfikir macam tu jugak. Vitamin untuk wanita.. Tapi saya fokuskan kepada apa yang perlu saya ambil dulu sebab saya tahu masalah kesihatan saya. Bagi yang tidak mempunyai apa-apa masalah, anda boleh mengambil Set Vitamin khusus untuk kesihatan wanita.

VITAMIN_UNTUK_WANITA

Antara Kelebihan GLA

  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran Haid
  • Setiap kapsul Shaklee GLA Complex mengandungi asid-asid lemak utama daripada campuran minyak bunga matahari dan vitamin E, serta Shaklee Guard Omega, iaitu antioksidan Shaklee yg. eksklusif untuk memastian keberkesanan penuh dan kesegaran GLA tersebut.
  • Dalam GLA terdapat Vitamin -E yang mana membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriiti sel.
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  • Membantu dalam menangani menopus
  • Menguatkan kuku dan rambut dan kulit yang sihat berseri
  • Memperlahankan proses penuaan (awet muda)
Antara Kelebihan OsteMatrix

OsteMatrix ni merupakan pil kalsium tetapi ianya bukan sekadar kalsium yer.. BERITA BAIK untuk wanita yang tak boleh minum susu. Pilnya pun senang untuk ditelan dan diserap oleh badan.. Mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan Vitamin D, zinc, kumprum, manganes dan boron. Semua nutrien ini penting untuk mudah diserap oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.
  • Menguatkan tulang dan gigi
  • Memperbaiki rasa kebas-kebas dan kekejangan
  • Meringankan sakit semasa haid

Antara Kelebihan Omega Guard
  • Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Omega 3 di dalamnya mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita
  • Merendahkan kolesterol
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi
  • Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon
Jadi, apa tunggu lagi? Dapatkan Vitamin khusus untuk wanita ini demi kesihatan anda yang berpanjangan.




Untuk keterangan lanjut mengenai produk dan konsultasi PERCUMA, hubungi:
SMS/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
 

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian