10 Tanda Anda Kekurangan Zink dan Cara Mengatasinya

Mari kita tengok adakah anda sebenarnya kekurangan supplemen zink dalam badan?

Adakah anda Kekurangan Zink?

Perhatikan gejala-gejala berikut. Adakah anda mengalami mana-mana gejala tersebut? Cuba pastikan adakah masalah yang dinyatakan ada pada anda untuk memastikan sama ada anda memerlukan zink untuk meningkatkan kesihatan badan anda.

10 Tanda Anda Kekurangan Zink

✓ Saya selalu mendapat demam dan selesema.
✓ Saya terdedah kepada jerawat di usia dewasa.
✓ Saya mengalami kehilangan rasa atau bau.
✓ Saya mengalami kehilangan selera makan.
✓ Luka saya lambat sembuh.
✓ Saya mengalami cirit-birit yang kerap.
✓ Saya mempunyai keinginan seks yang rendah.
✓ Saya mempunyai sejarah bilangan sperma yang rendah.
✓ Saya mempunyai bintik putih di kuku saya.
✓ Saya mempunyai lebih banyak tompok botak di kepala saya.


Jika anda dapati tanda-tanda berikut 3 atau lebih, itu menunjukkan kemungkinan anda kekurangan zink dalam badan. Ketahui tahap zink anda dan tingkatkan pengambilan anda sekarang!

Jadi, amalkan pengambilan zinc sekarang untuk mengatasi masalah anda tersebut.


<< -- KEISTIMEWAAN ZINC PLUS SHAKLEE -- >>

Untuk pembelian secara online dan juga menggunakan kad debit atau kredit boleh terus KLIK BUTTON ORDER NOW di bawah:



Atau boleh Hubungi saya sekarang..


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
                                           FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413

Tiada ulasan:

Catat Ulasan