Daftar Ahli Shaklee

7 Sebab Kenapa Krim Serbaguna Shaklee Mesti Anda Miliki

Krim Serbaguna Shaklee ni memang amat popular dan selalu kehabisan stok untuk mendapatkannya. Memang 'famous' sungguh krim serbaguna ni terutama di kalangan ibu-ibu yang mempunyai anak kecil.

Di sini saya ingin kongsikan 5 Sebab KENAPA Krim Serbaguna Shaklee ni anda mesti miliki dan wajar juga saya katakan WAJIB ada di setiap rumah dan juga WAJIB ada dalam handbag masing-masing kerana sesuai digunakan seisi keluarga..KENAPA??..

1. Krim Serbaguna ni bagus untuk anak anda yang mengalami ruam lampin, ruang panas dan juga
    ruam susu. Boleh disapu di kawasan bermasalah untuk mengurangkan ruam tersebut. Kandungan
    krim serbaguna ini berasaskan sumber semulajadi yang selamat untuk digunakan pada anak anda 
    dan juga bebas paraben.

2. Gatal-gatal akibat gigitan nyamuk? Dengan kandungan herba semulajadi dan bersifat dingin, 
    krim serbaguna Shaklee ini dapat menolong meredakan kegatalan akibat gigitan nyamuk.

3. Bagi yang mengalami masalah Eczema, kulit anda pasti akan berasa gatal-gatal terutama apabila
    kering. Krim serbaguna ini boleh disapu pada kulit yang bermasalah tersebut.

4. Boleh disapu pada tumit yang pecah dan siku selepas mandi bagi orang dewasa. Ini bagi 
    melembutkan kulit yang kering dan kasar. 

5. Dapat memudarkan dan sekaligus menghilangkan parut-parut yang baru.

6. Krim serbaguna ini boleh dijadikan seperti losyen terutama kepada anda yang seharian bekerja di 
    dalam suhu berhawa dingin.

7.  Memberi kelegaan dan keselesaan semasa demam, batuk dan selsema.


Sebenarnya, banyak lagi kegunaan krim serbaguna Shaklee ni..Nama pun serbaguna kan? Jadi macam-macamlah kegunaan dia. Nak letak kat panau ke, melecur ke..dan lain-lain lagi. Yang PENTING krim serbaguna ni SELAMAT dan dari SEMULAJADI!..

Jadi, saya sarankan setiap rumah perlu ada 1 tiub krim serbaguna Shaklee ni. 1 boleh letak kat rumah..1 lagi letak kat dalam handbag..sebab boleh dijadikan penyelamat semasa kecemasan!!..hehehe..

Berapa harga?Murah je..Itu sebab saya sarankan 2 tiub terus untuk anda..1 tiub cuma RM29.15 sahaja tidak termasuk postage. Kalau 2 tiub baru RM58.30 sahaja. JIMAT postage terus..Sangat berbaloi!!..Dah cuba sekali pasti jatuh cinta..

Pembelian secara online terus boleh KLIK ICON di bawah..Boleh terus bayar guna Kad Debit @ Kad Kredit anda..Mudah sahaja!..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5bffb1cbed6ed79589cf475923419d26

Keterangan lanjut dan pertanyaan boleh hubungi:
Pengedar Shaklee Sah anda
Anis 906379 - 019-3132413 (sms/call/whatsapp)



Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian