Kenapa Makan GLA Shaklee Period Tak Datang?

Mungkin anda di luar sana mengalami masalah period tak teratur terutama di kalangan remaja. Bila ambil supplemen Shaklee iaitu GLA Kenapa masih period tak datang? Adakah GLA Shaklee ini tidak sesuai untuk badan anda? Mungkin itu jawapan yang muncul dari fikiran anda. Mulalah anda berhenti makan dan berasa rugi membeli GLA Shaklee tapi tak memberikan kesan seperti yang diharapkan.


Nasihat saya jika anda mempunyai masalah period tak datang setelah makan GLA Shaklee ialah:

Anda perlu fahami dulu apa itu supplemen? Bagaimana tindakan supplemen terhadap badan dan juga apa beza supplemen dengan ubat-ubatan? KLIK DI SINI untuk info lanjut Beza supplemen dan Ubat.

Anda perlu tahu bahawa supplemen merawat punca berlakunya sesuatu penyakit dan juga supplemen ni tindakan dia pada badan sangat lembut. Jadi, mungkin badan anda sedang menerima tindakbalas terhadap supplemen secara perlahan dan merawat apa-apa yang tak betul dalam badan dahulu. Anda mengambil GLA untuk apa? Kecantikan dan Masalah Period? Jadi, ia berkaitan dengan ketidakseimbangan hormon bukan?..Jadi, badan anda sedang berinteraksi untuk menstabilkan hormon anda semula.

Kenapa si A makan period dia stabil? Kenapa saya makan Period tak datang-datang?
Ia bergantung kepada badan masing-masing. setiap badan penerimaan dia tak sama. Lagi pula ia bergantung pada diet pemakanan kita macam mana, keturunan, berat badan seseorang juga mempengaruhi. Jadi kita tak boleh samakan badan kita dengan orang lain. 

Saya adalah pengamal tegar GLA Shaklee ni. Mula-mula saya mengambil supplemen Shaklee ni hampir 2 botol tapi period tak datang-datang. Tapi saya teruskan juga pengambilan. Alhamdulillah berkat kesabaran saya mengamalkannya dengan istiqamah akhirnya datang juga period. Dan saya juga rasa bersyukur saya dapat mengetahui punca sebenar kenapa period saya tak datang-datang..Boleh baca info lanjut DI SINI.

Selain itu ada juga yang mengambil GLA Shaklee ni akan rasa nak demam, meloya, rasa badan berangin dan sebagainya. Itu tandanya badan anda sedang mengalami HEALING CRISIS. Apa itu Healing Crisis pula?

"Proses Pemulihan di mana tubuh badan kita iaitu sel-sel dan tisu-tisu cuba mengeluarkan toksin-toksin yang lama terkumpul dalam badan. Cara pengeluaran healing crisis ini bergantung pada tubuh masing-masing. "


Jadi, anda tidak perlu risau kenapa anda makan GLA Shaklee Period tak datang. Teruskan pengambilan dengan sabar. Dapatkan nasihat daripada pengedar Shaklee anda jika anda telah mengalami masalah ini. Sebarang pertanyaan kepada saya jika anda BUKAN 'special customer'  yang membeli dengan saya boleh tulis di ruangan comment yer. InsyaAllah saya akan jawap.

Testimoni Customer yang mengamalkan supplemen Shaklee untuk masalah haid / period yang tidak teratur.. 




Jika anda ingin membuat pembelian produk Shaklee boleh hubungi saya seperti yang tertera di bawah:



SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
Pages: Vitamin Online Shop

Tiada ulasan:

Catat Ulasan