Tips Pemakanan Di Bulan Ramadhan

Alhamdulillah... Bulan Ramadhan datang lagi. Semua umat Islam di seluruh dunia menjalani ibadan puasa yang di WAJIB kan ke atas kita semua. Jadikan bulan Ramdhan ni bulan keinsafan dan juga bulan untuk kita beribadah kepada Allah dengan secukupnya dan merubah hidup dan diri kita ke arah yang lebih baik.

Hari ini saya ingin kongsikan Tips Pemakanan di Bulan Ramadhan yang saya jumpa di Facebook Kementerian Kesihatan Malaysia. Bagus tip-tip pemakanan yang diberikan. Di samping ada yang ingin mengurangkan berat badan pada bulan ini, boleh amalkan panduan yang diberikan.



Saya juga ingin kongsikan pemakanan yang saya amalkan untuk kekal cergas sepanjang bulan Ramadhan. Selain supplemen lain yang diperlukan oleh badan seperti multivitamin dan juga vitamin C, saya ambil Performance drink untuk hidratkan semula badan saya. Ia dapat memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat dan menggantikan air yang hilang sepanjang kita berpuasa. Pada waktu sahur pula saya ambil untuk mengurangkan rasa kehausan dan mencegah penyahhidratan. Memang best sangat-sangat. Nak tahu bagaimana rasa pada badan perlu cubalah..

Untuk tempahan:



SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan