Daftar Ahli Shaklee

Cara Hilangkan Ruam Pada Anak

Musim kat Malaysia sekarang ni tak menentu. Sekejap hujan..Sekejap panas je..Tapi kawasan rumah saya seingat saya dah 2 minggu tak hujan-hujan..Panas je..Jadi, bila dah panas ni macam-macam lah penyakit yang datang pada kita dan anak kita.

Tapi di sini saya nak berkongsi mengenai ruam panas yang dihidapi oleh anak saya. Anak saya kalau panas sikit mulalah akan naik ruam di dahi dan juga lehernya kadang-kadang. Tak selalu di jadi cuma bila keadaan agak panas cepatlah jadi. Ada jugalah saya perasan jadi biji-biji berair..Jadi saya terus letakkan Herbal Blend Cream di kawasan tersebut..Alhamdulillah selepas dua hari dah hilang..Saya pula terlupa nak ambil gambar letakkan sebagai testimoni sebab waktu tu dah macam panik pun ada..hahaha..ambil Herbal Blend Cream terus sapu je tak fikir panjang. Berkesan..

Jadi, untuk anda para ibu yang anak-anak selalu mempunyai masalah ruam dan sebagainya di kulit boleh jadikan Herbal Cream ni sebagai alternatif. Bukan sahaja sesuai untuk ruam bahkan untuk masalah kulit yang lain pun boleh seperti eczema, kulit kering, meredakan kesakitan akibat gigitan nyamuk dan sebagainya. Pendek kata memang perlu adalah sebotol di rumah masing-masing..Yang penting tiada bahan berbahaya atau chemical tau..SEMULAJADI..memang selamat untuk anak-anak..

kRIM sHAKLEE


Harga pun taklah mahal mana pun..memang mampu milik..RM27.50 sahaja. Stok paling HANGAT dan Paling LARIS di pasaran tau..selalu habis je stok..Untuk tempahan hubungi saya segera yer..

Info lagi mengenai Herbal Cream ni sila KLIK DI SINI yer..

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
Pages: Vitamin Online Shop

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian