Daftar Ahli Shaklee

Kenapa Produk Shaklee Mahal?

Tentu ada yang tertanya-tanya Kenapa Produk Shaklee ni mahal sangat yer? Tiap kali diberitahu harga pasti ada juga segelintir yang kata “eh mahalnya Shaklee?” dan ada juga segelintirnya membandingkan produk Shaklee dengan vitamin-vitamin lain yang ada di pasaran.

Sebelum saya menjawab persoalan Kenapa Produk Shaklee Mahal? Saya ingin membawa anda berfikir sejenak. Selalunya barang yang berkualiti di jual dengan harga yang murah atau mahal? Contoh beg jenama coach, bonia, LV dan sebagainya..Mahal kan? Cuba pula anda lihat makanan-makanan organik yang dijual di pasaran pula. Kalau kita tengok sayur-sayur organik ni harganya lebih mahal bukan dari yang lain? Jadi, kena kita nak pertikaikan pula produk Shaklee ni. Sebabnya Produk Shaklee ni EKSKLUSIF juga macam beg LV, Channel dan sebagainya. Tambahan lagi dengan kualitinya yang memang tak dapat disangkal lagi. Kalau tak masakan Shaklee ni dah bertahan di Malaysia sudah hampir 50 tahun lebih. 

Jika dibanding dan dilihat dengan keberkesananya, sebenarnya tak mahal sangat pun produk Shaklee ni. Kira harga masih diparas mampu milik. Kalau nak produk Shaklee dengan harga murah lagi, berdaftarlah sebagai ahli shaklee. Anda akan menikmati potongan sehingga 25%. Lebih lanjut mengenai daftar ahli Shaklee?KLIK DI SINI.

Kenapa Produk Shaklee Mahal?

BAHAN SEMULAJADI
Produk Shaklee menggunakan bahan-bahan dari sumber semulajadi sahaja dan juga bahan-bahan tersebut diambil daripada bahan yang bergred tinggi sahaja. Mengikut kepada pengalaman saya sepanjang menjadi pengedar shaklee ni, jika ada bahan yang digunakan dalam produk Shaklee tersebut sudah habis atau kualiti bahan tersebut tidak mengikut gred yang ditetapkan, Shaklee akan memberhentikan pengeluarannya atau akan mengeluarkannya sehingga sumber tersebut ada semula. Itu sebab ada sesetengah produk yang selalu kehabisan stok dan mengambil masa yang lama untuk berada di pasaran semula. Shaklee memang menitikberatkan soal kualiti.


VITAMIN SEMULAJADI


KAJIAN KLINIKAL
Setiap tahun Shaklee menjalani lebih 83,000 ujian kualiti dan menjalankan 350 ujian ke atas bahan-bahan botani yang baru dan juga 300 juta USD dilaburkan dalam R&D bagi memastikan produk Shaklee ni sentiasa berkesan dan selamat dan bagi memastikan jaminan kepuasan terhadap produk Shaklee. Shaklee juga telah menerbitkan jurnal penyelidikan saintifik sebanyak 100 jurnal.




KESERASIAN
Vitamin Semulajadi tentunya senang untuk diserap oleh badan kerana bahan-bahan yang digunakan berasaskan bahan semulajadi. Ia merupakan vitamin yang serasi dengan badan dan tidak meninggalkan kesan yang buruk pada badan dalam jangka masa pendek atau panjang berbanding dengan vitamin sintetik yang menggunakan bahan kimia dalam penghasilannya. Anda akan rasa perbezaannya jika anda pernah menggunakan vitamin sintetik dan juga vitamin semulajadi.

Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang mendapat SIJIL IKLIM NEUTRAL dan benar-benar mengimbangi pelepasan CO2, mengakibatkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar.

SEMULAJADI SELAMAT, BERKESAN dan TERBUKTI selama lebih 50 tahun.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi:


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
Blog: vitaminonlineshop.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian