Kenapa saya Pilih Produk Shaklee??

Lambakan produk kesihatan dan juga kecantikan yang berada di pasaran menjadikan kita kadang-kadang terpedaya dengan iklan yang diwar-warkan dan dijanjikan. Tetapi sedarkah kita bahawa ada di antara produk-produk tersebut tidak mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dan sekaligus membahayakan kesihatan?

Berikut adalah petikan akhbar yang saya ambil dari facebook Kementerian Kesihatan Malaysia




Sebabnya produk Shaklee ni dah berada di Malaysia hampir 50 tahun. dan memang tahu akan Keberkesanannya sejak dari dulu lagi. Lagi pula, semua produk Shaklee telah menjalani ujian klinikal. Jadi, saya rasa tak ragu-ragu nak menggunakannya. Yang penting, bahan yang digunakan adalah bersumberkan dari bahan Semulajadi yang bagus untuk kesihatan kita.

Shaklee juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga diakui HALAL..Jadi, nasihat saya jadilah pengguna yang bijak. Jangan mudah terpedaya dengan iklan-iklan yang meruntun jiwa anda tu tapi kaji dulu yer sebelum membelinya.

Sekian, pesan khidmat masyarakat dari saya..hehehe..

Nak tahu mengenai produk Shaklee dan ingin membuat tempahan? Jangan segan-segan hubungi saya yer..

Untuk keterangan lanjut mengenai produk, hubungi:
SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan