Kenapa Wajib Daftar Ahli Shaklee dengan Team Saya? Part 1

Haaaaa..kenapa saya kata anda 'WAJIB' daftar ahli shaklee di bawah TEAM Shaklee saya? Sebab team Shaklee saya memang BEST, MELETOP dan paling penting AWESOME..wah..memuji team sendiri plak..yerlah siapa lagi nak puji kan??Rugi tau kalau x dapat join under team saya..Group Business saya diberi nama MMS..Apa itu MMS? Miracle Millionaire Shaklee (Keajaiban Jutawan Shaklee)..Apa yang AJAIB sangat tu? haaa..kena masuk dulu baru tahu..RAHSIA..

Selain daripada saya bergerak sendiri untuk mengendali Team saya sendiri, (yerlah dh jadi leader kenalah berdikari kan..takkan nak dok bwh ketiak mak lg) Saya juga dijaga oleh upline saya yang mempunyai Team yang lagi SUPERB..iaitu OMS (Oh My Shaklee) di bawah kelolaan upline saya yang kitaorang semua panggil dia Ummi Mai..Kitaorang dalam group OMS ni memang lagi lah besar..Sebab ada adik beradik (side line) yang lain..sepupu sepapat semualah..Ukhuwah antara kami semua macam kawan-kawan yang dah kenal lama..Erat sangat..Padahal kebanyakkannya kami kenal di alam maya sahaja. Ada yang pernah berjumpa sebab ikuti program-program offline..ada yang tak pernah berjumpa pun..tapi ikatan tu sungguh kuat. Mungkin sebab kami dikelolakan oleh seorang 'ummi' yang penuh dengan kasih sayang. Banyak tunjuk ajar serta panduan yang kami perolehi daripada beliau. Beliau tak pernah sekali lokek ilmu. Sentiasa berkongsi dengan kami semua demi melihat 'anak-anak' di bawannya berjaya seperti beliau juga. Kami tak pernah ditinggalkan 'berseorangan' kalau ada masalah. Malah kami antara 'adik beradik' yang lain pun sama-sama menolong antara suatu sama lain. Kami di didik oleh ummi Mai dengan "kalau kita sentiasa permudahkan urusan orang lain InsyaAllah, urusan kita akan dipermudahkan oleh Allah"..

Bersama Ummi Mai


Bersama Ummi Mai, Mama Wardah dan juga adik beradik yg lain
Haaa..best tak?best tak? tu baru saya sebut 2 group yang amat menyokong anda jika anda benar-benar serius dalam mencari pendapatan sampingan dalam perniagaan Shaklee ni dan berdaftar ahli shaklee dengan saya. Selain daripada tu group atas-atas lagi yang dapat sama-sama menolong anda untuk serius supaya tidak lalai dan leka dalam business Shaklee ni adalah group nenek saya iaitu Wardah Aina yang bernama Shaklee Star (SS) serta group moyang saya Siti Noriza yang bernama Dreams Become True Shaklee (DBTS). Moyang atas moyang saya pula di bawah kelolaan Master Azrin pula Our Shakle Family (OSF) dan moyang Master Hadhatina.

Bersama Ibu Siti Noriza
Sebahagian drpd Keluarga OSF Group

Sebenarnya, saya nak cerita lagi satu group moyang saya ni..Kira keturunan ke-6 lah saya ni dengan beliau..Iaitu group iReach oleh Master Lyna Noh dan juga Master Zainul.. Apa yang lagi..lagi..lagi..bestnya group ni? Maklumlah..dah keturunan ke-6 kan? Ada diaorang kisah ke kat engkau kan? Nanti saya ceritakan di entry seterusnya..Sebab dah panjang sangat kan? Jenuh nak membacanya..

Jadi, tak perlu pening-pening kepala anda untuk memikirkan dengan siapa anda perlu daftar sebagai ahli Shaklee dan dapat membimbing anda supaya dapat menjana income 4, 5 dan 6 angka. Terus sahaja hubungi saya dengan kadar SEGERA untuk merasai sendiri pengalaman yang SUPER DUPER BEST berada dalam TEAM BUSINESS SHAKLEE kelolaan saya yang juga dibantu dengan TEAM-TEAM UPLINE saya yang lain..Semua atas diri anda..Jika anda SERIUS, BERKEYAKINAN, PERCAYA PADA KEMAMPUAN SENDIRI, KOMITED, INGIN MENGUBAH NASIB KELUARGA...Andalah yang kami cari..

Q & A tentang Daftar Ahli Shaklee KLIK DI SINI

Jom Hubungi saya SEGERA..

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
Blog: vitaminonlineshop.blogspot.com

Saya merupakan Pengedar Shaklee kawasan Gombak, Sentul, UIA, Taman Sri Gombak dan sekitarnya. Jika anda berminat untuk daftar ahli Shaklee di bawah team saya, boleh hubungi saya dengan kadar SEGERA.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan