Kesan Penggunaan Youth Skincare seawal 14 hari

Sebelum ni saya dah terangkan mengenai produk penjagaan muka Youth yang telah menjalani 8 tahun kajian sebelum dipasarkan. Semestinya amat bagus dan 100% semulajadi dan selamat untuk kulit anda. Apatah lagi dengan hasil yang cukup mengujakan bagi pengguna-pengguna rangkaian Youth Skincare. Memang sesuailah dengan taglinenya "Kekal Muda Jelita".

Jom ikuti kisah Puan Royanty Baruddim yang mengalamai kesan seawal 14 hari setelah menggunakan rangkaian penjagaan wajah Youth ni.

[KESAN MEMBERANGSANGKAN SEAWAL 14 HARI PENGGUNAAN YOUTH SHAKLEE]

Assalamualaikum .... saya Royanty Baruddin. Ummi kepada 3 orang cahaya mata, seorang anak lelaki berumur 12 tahun dan kembar perempuan 6 tahun. Saya berumur 41 tahun.
Saya seorang ibu yang bekerja. Saya mempunyai kulit wajah yang berminyak di kawan zone T, Pori-pori terbuka dan selalu naik jerawat pasir.

Kulit muka saya sensitif tak berani dan mencuba sebarang skincare. Masa tengok shaklee mengeluarkan YOUTH Skincare, saya tergoda nak mencuba. Itu pun setelah tengok banyak testimoni yang positif walau pun guna dalam waktu yang singkat.

Alhamdulillah setelah menggunakan selama 14 hari, saya dah nampak effect yang memberangsangkan. Muka saya dah tak berminyak lagi, pori-pori semakin mengecil dan kulit muka terasa lembut dan segar je.

Kini tak perlu nak filter-filter bila nak upload gambar. Keyakinan itu datang sendiri dan tak perlu untuk menipu diri sendiri. Tampil yakin di hadapan tanpa ragu-ragu.

Terima kasih shaklee. Ini la cerita shaklee effect saya.




Bestkan. Tak perlu nak malu lagi bila berhadapan dengan orang ramai..
Nak dapatkan Youth Skincare? Hubungi saya segera..


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
                     FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413

Tiada ulasan:

Catat Ulasan