Testimoni Rawatan HFMD dengan Vitamin Shaklee

Entry kali ini saya ingin berkongsi dengan anda antara mereka yang menggunakan vitamin Shaklee untuk mempercepatkan proses penyembuhan anak mereka daripada penyakit HFMD ini.

Ingin tahu lebih lanjut mengenai HFMD atau Penyakit Tangan Kaki dan Mulut? Klik link DISINI.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Testimoni 1

[HFMD ANAK BERANSUR SEMBUH SELEPAS AMALKAN VITAMIN SHAKLEE]

Pada 22 november tahun lalu, kakak saya bagitau anak buah dh seminggu xlalu makan minum pun merenget sebab dalam mulut die habis melepuh. Bila pergi klinik doc sahkan adik terkena jangkitan hand foot mouth disease (hfmd). Selama itu jugak lah adik asyik terbaring je takselincah seperti biasa.

Ikutkan plan asal minggu tu family nak naik bas ke KL bagi menghadiri kenduri kahwin kawan kakak di tapi disebabkan keadaan adik yang tak mengizinkan plan terpaksa di tukar kakak drive sebab kesian tengok anak xsihat. Nanti meragam dalam bas 1 hal pulak.

Selaku mak sedara yang belum ada ank,berbekalkan pengalaman & testimoni kawan2, saya nekad nak ikhtiar bagi Nutriferon kt adik. Lagipun dah banyak saya baca testimoni kawan-kawan yang mana anak kena HFMD bagi anak makan Nutriferon.

Alhamdulillah kebetulan mmg ade stok nutriferon kat rumah. Jadi saya mintak kakak bagi adik makan nutriferon buat mcm makan serbuk gula-gula je tanpa bancuh air. Mintak pandangan kawan-kawan, diorag cakap kalau budak-budak 1/2 sachet dah memadai tapi saya terlalu excited n nk adik cepat sembuh saya bg 1 sachet terus. puas berpujuk jugak la nk srh makan, macam-macam umpan alhamdulillah mengena

Keeseokan harinya tengok adik relaks mkn kerepek yang keras sedangkan malam sebelumnya minum air pon sakit. Alhamdulillah percubaan saya bg nutriferon kt adik berjaya. Dekat kenduri pon dah boleh makan, dalam kereta pon dah boleh menyanyi-nyanyi bagai tak macam masa mula-mula sampai asyik merengek je.

Semenjak dari itu saya mintak kakak konsisten bg Nutriferon kt anak buah. Bila rasa nk demam ke,selsema ke cepat-cepat bagi makan Alhamdulillah xsempat nak melarat sakitnya. Adik pon dh pandai kalau nak demam terus mkn nutriferon,pastu die ckp adik dah cihat,adik mkn cateli

Kawan-kawan jom simpan nutriferon kt umh..nutriferon membantu meningkatkan imun kita sekeluarga. Nutriferon meningkatkan interferon semulajadi badan dan sekaligus menguatkan tindak balas imun badan. anda kini dah tak perlu ubat2 yang banyak lagi!

Makanan tambahan nutriferon yang direka untuk diambil setiap hari dan merupakan adunan empat ramuan botani ini, apabila digabungkan bersama,untuk membolehkan tubuh secara semulajadi meningkatkan pengeluaran interferon tanpa menambah tekanan kepada badan.

- HASMIMIE ARRFIN-



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Testimoni 2

[ANAK SEMBUH DARIPADA HFMD]

Nama Saya Nor Hawana Mohd Tahir. Saya bekerja sebagai Pembantu Pustakawan dan mempunyai 2 cahaya mata. Kali ni Saya nak berkongsi kisah anak lelaki Saya Naeem Akmal yang terkena penyakit tangan kaki mulut atau HFMD.

Kisah anak Saya bermula pada awal tahun 2017 yang lepas. Saya telah menghantar anak Saya ke sekolah tadika. Baru je mula sekolah sekitar 2 minggu macam tu dia dah kena cuti.

Alkisahnya, tangan siku kaki dan tepi mulut anak Saya tumbuh biji-biji merah dan biji air gelembung. Saya sedar biji-biji ni tumbuh pun hari kedua selepas anak Saya mengadu dia tak boleh nak berjalan dan memakai selipar. Biji- biji ni tumbuh selepas dia demam.

Kita ni bila dah jadi Ibu dengar ke tengok anak tak sihat mulalah jiwa tu berkocak semacam kan. Bukan apa risau tengok keadaan anak. Ibu mana lah sanggup tengok anak kecil kesakitan macam tu kan. Saya kurang pasti dia dapat HFMD dari mana.

Saya tunjuk pada kawan-kawan dan kakak. Masing-masing confuse sama ada anak Saya kena HFMD atau Chicken pox. Saya yang dengar ni mula lah gelabah. Petang tu lepas kerja, Saya terus bawa anak pergi Klinik.

Masa di klinik doktor pun tak pasti sama ada HFMD atau tak sebab dalam mulut anak takde tumbuh biji merah. Dapatlah ubat demam dan ubat sapu. Balik je rumah Saya ambil herba blend dan mandikan anak Saya dengan basic H. Semua baju-baju anak pun Saya rendam dengan Basic H.

Kebetulan Saya ada dapat beberapa stick Nutriferon, Saya pun bagi pada anak. Chewable vita C pun Saya bagi juga. Tapi anak lelaki Saya ni kurang gemar benda masam jadinya susah gak la nak paksa dia makan vitamin tu.

Kalau nak tahu, Saya memang selalu sapu herbal blend dan mandikan anak dengan basic H bila badan anak-anak dah start dedor nak demam.☺Kiranya ni tindakan pantas Saya sebelum bawa dorang ke klinik. Okay, sambung kisah tadi.

Alhamdulillah, lepas beberapa hari biji-biji merah yang ada di tepi mulut, tangan, siku dan kaki pecah dan kering. Lega sangat bila tengok keadaan anak beransur pulih dan boleh menjalankan aktiviti harian seperti biasa.

Moga perkongsian Saya ni dapat memberi manfaat untuk kawan-kawan, ibu-ibu dan ayah-ayah yang membaca yer.

Akhir kata, Alhamdulillah sekali lagi dan terima kasih Allah sebab temukan Saya dengan Shaklee.

-WANA MOHD TAHIR-


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingin tahu apa itu HFMD, Simptom dan Cara Rawatan?Boleh KLIK LINK ini..



Bagi anda yang ingin mendapatkan produk Shaklee untuk masalah HFMD boleh terus Klik ORDER NOW di bawah. BAyaran melalui kad debit dan kad kredit diterima..



Bagi yang ingin mendapatkan produk terus dari saya atau ingin membuat bayaran melalui bank in atau transfer boleh hubungi saya seperti di bawah:

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
                                           FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413

Tiada ulasan:

Catat Ulasan