Anak dan Gadget!! Tips Urus anak sambil Berniaga Online

Bukan mudah menjadi suri rumah menjaga anak-anak dan pada masa yang sama berniaga secara online di rumah. Disiplin yang tinggi perlu ada bagi mengatur masa agar semuanya akan berjalan dengan lancar seperti yang diinginkan. Apatah lagi jika anak kita sering mengganggu dengan bermain gadget kita seperti handphone, laptop dan komputer. Tentu agak sukar untuk kita melakukan kerja-kerja seperti melayan pertanyaan pelanggan dan sebagainya.


Ikuti Tips-tips dari video berikut bagaimana cara uruskan anak sambil berniaga online. Tips ini juga berguna untuk mereka yang bekerja tapi menjalankan perniagaan secara online.



Jangan jadikan anak-anak sebagai alasan untuk kita tidak berjaya dalam perniagaan online kita mahupun dalam kerjaya kita. Jadikan anak-anak syurga ini sebagai pendorong motivasi kita agar terus berjaya.

Jika anak anda sudah terbiasa dengan gadget anda? Apa yang perlu anda buat?
  1. Beri waktu yang sesuai untuk dia bermain dengan gadget dan pilih yang mana yang boleh berikan manfaat padanya. Peruntukan selama 1 ke 2 jam sahaja. 
  2. Penuhi anak anda dengan aktiviti lain yang disukainya.
  3. Cara ini saya lakukan pada anak saya. Dia perlu pandai membaca buku dahulu dan akan dibenarkan bermain gadget/game dengan limit masa yang ditentukan. Anak saya dahulunya memang sangat-sangat ketagih dengan gadget ini. Lebih pandai dari saya bermain game di PC.
Bagi anda di luar sana yang ingin mencari side income bagi menolong suami menambahkan pendapatan keluarga, anda boleh berniaga online bersama saya dengan hanya memerlukan modal yang rendah dan tiada sebarang risiko yang akan merugikan anda. Saya juga akan mengajar anda bagaimana untuk menampung kos GST dari perbelanjaan yang menjadi beban dikalangan kita terutama yang tinggal di kawasan-kawasan bandar.


Hubungi saya seperti yang tertera di bawah. Saya bersedia untuk menjadi MENTOR anda!!!

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
Blog: vitaminonlineshop.blogspot.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan