Daftar Ahli Shaklee

Cara Buang Angin dalam Badan

Angin dalam badan kalau tak keluar memang akan menyebabkan kita duduk tak senang kan? Tambahan lagi kalau tersekat di tekak dan tengkuk. Memang tak boleh buat kerja dibuatnya..

Saya antara salah seorang yang selalu kena angin ni..Kalau lambat makan sikit atau keluar sampai tengah malam atau makan makanan yang berangin memang angin akan menyerang. Kadang-kadang tu sampai naik ke kepala lah..

Bagaimana cara nak buang angin ni? 

Salah satu kaedah yang pernah saya buat ialah rebus air halia muda dan campur sedikit dengan gula merah.. Kalau tak ada gula merah gula biasa pun tak apa. Kadang-kadang ada yang campur dengan teh o..tapi saya tak biasa buat dengan teh o..

Erm..sekarang ni kalau nak cepat, mala nak rebus-rebus halia ni saya telan jer Peppermint Gingger Plus Shaklee..rehat kejap lepas tu tunggulah angin atas bawah keluar..hehehe..kalau saya makan sebelum tido, esoknya bangun pagi mesti terkentut-kentut lah..hahaha..


Vitamin untuk buang angin

Haaa..nilah dia rupa botolnya..kalau nak campur dalam teh panas pun sedap. Nak rendam dalam air suam pun sedap..letak madu sikit ke..rasa berangin-angin tu sebab kan ada peppermint tu..

Oklah..bagi yang nak mendapatkan Peppermint Ginger Plus ni..Boleh hubungi saya seperti yang tertera di bawah atau buat tempahan terus dengan klik button Order Now di bawah. Bagi yang nak cod boleh aja sekitar Gombak ya..

Harga? tak mahal pun RM45 je ada 90 biji..

Oh ya..bagi ibu hamil yang sering loya-loya boleh juga mengambil Peppermint Gingger Plus ni..

Lagi Khasiat Peppermint Ginger Plus Shaklee? KLIK DI SINI

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian