Daftar Ahli Shaklee

Ostematrix Shaklee Keperluan Kalsium Harian Anda

Entry kali ni saya nk kongsikan pengalaman saya pula mengamalkan Ostematrix Shaklee ataupun terkenal dengan kalsium shaklee. Ia merupakan pil kalsium untuk keperluan harian anda. Saya ni memang jenis tak suka minum susu..memang tak boleh nk telan..sampai kena tutup2 hidunglah..Masa pregnent memang paksa diri untuk minum tapi yang berperisa sahaja macam coklat..huhuhu..

Lepas bersalin memang saya jarang minum susu dah..Saya dapati saya sering kebas-kebas dan juga lenguh kaki tangah..Bangun pagi je mesti kebas dan mengambil masa berjam-jamlah untuk pulih..Bayangkan nak genggam penyapu pun x boleh..rasa sakit..

Lama-kelamaan saya terfikir, mungkin saya ni kekurangan kalsium kot? Keperluan kalsium harian saya mesti tak cukup..yerlah nak harapkan dr makanan je mana cukupkan? Jadi, saya pun mula amalkan makan Ostematrix Shaklee 4 biji sebelum tidur..Dan alhamdulillah selepas beberapa hari saya makan Ostematrix Shaklee ni dengan konsisten, rasa kebas di tangan dan kaki sy mulai beransur kurang..lama kelamaan..dah boleh genggam dah tangan pagi-pagi dan tiada lg kebas-kebas..hoooyeeaay..

Lihat jadual di bawah untuk mengetahui keperluan kalsium harian yang diperlukan oleh tubuh

Kalsium

Erm..itu satu hal..yang paling BEST lagi, tiap-tiap pagi saya akan ke tandas..LAWAS je..lancar je..Kalau tak sebelum ni memang 2 hari sekalilah baru nak ke tandas dan kadang-kadang tu sembelit..huhuhu..seksa gak tu..patutlah Ostematrix Shaklee ni terkenal bukan sekadar kalsium..Selain itu banyak lagi manfaat Ostematrix Shaklee ni..Lihat DI SINI..

Jadi, bagi anda yang mengalami masalah kebas-kebas serta lenguh kaki tangan, mungkin keperluan kalsium harian anda tidak mencukupi..Jadi, carilah alternatif untuk mengatasi masalah ini. Pada sesiapa yang mengalami masalah sembelit pun boleh cuba Ostematrix Shaklee ni..Sesuai juga untuk ibu hamil dan juga selepas bersalin..Jadi tak takut dah nak ke tandas..

Kalsium Terbaik
Add caption
Harga?Murah je pun sebenarnya produk Shaklee ni..RM61 je ada 120 biji..Oklah..berbaloi dengan manfaat yang kita akan dapat..


Nak cuba? Jom hubungi saya segera..InsyaAllah saya akan cuba membantu anda demi sebuah kesihatan..

SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                  



No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian