Daftar Ahli Shaklee

Testimoni Vivix Shaklee

Berikut adalah antara testimoni pengguna Vivix Shaklee .

Anda nak tahu maklumat mengenai Vivix Shaklee ni? Sila klik link ini.


"meh nak citer pengalaman sy bg mak minum vivix.. kesan penyembuhan mmg cepat dgn izin Allah.. mak sy dah 4 thn lebih operate buang fibroid, potong perut memanjang dr kiri ke kanan.. pastu doktor cuma jahit belah dalam, yg luar tu cuma gam shj... mak sy ni berniaga, so keje lasak la sikit.. 4 thn dah kami berubat mcm2 xmau gak baik elok luka tu, lasak sikit basah je, siap basah berbau & berdarah2 merah kalu time teruk tu.. sy dah habis beribu beli mcm2, tp xde yg baik lekatkan terus.. alhamdulullah, awal decmber beli vivix, amik intensif 2 kali sekali, sbtl thn 2 minggu je, dgn izin Allah, lekat elok dan sakit lutut sume ok... skrg baru habiskan btl kedua dan nak msk btl ketiga, semoga bonda terus sihat dan tercapai hajatnya nak pi Mekah... bapak sedara baru kena strok, alhamdulillah now pi fisioterapi dah bleh angkat kaki sendiri, syukur... ada kat mana sy baca dah lupa, cstmr tu amik utk jerawat batu yg besar2, lam bbrp hari kecut sume.. cuba la, insha Allah, x mengecewakan.."




Untuk keterangan lanjut mengenai produk dan mendapatkan konsultasi PERCUMA selepas pembelian, ataupun anda ingin membuat pembelian secara COD saya adalah pengedar shaklee kawasan Gombak, dan Kuala Lumpur hubungi:

H/P: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
FB: Anis Suziana Ahmad                                                                   

No comments:

Post a Comment

Daftar Keahlian