Memaparkan catatan dengan label Testimoni Youth Skincare. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Testimoni Youth Skincare. Papar semua catatan

Muka Rosak Akibat Krim Timbang Kilo Kini Semakin Cantik Berseri

Ramai pengguna di luar sana tidak tahu akibat apabila menggunakan krim timbang kilo ni. Yang penting adalah kulit muka menjadi cantik, putih dan gebu. 

Tapi hakikatnya ia tak akan tahan lama. Muka akan jadi rosak disebabkan kandungan bahan kimia yang terdapat dalam krim timbang kilo ini. 

Mari ikuti testimoni Puan Farah bagaimana kulit mukanya rosak akibat krim timbang kilo ni dan cara atasi masalah kulit rosak akibat krim timbang kilo dan kini kulitnya semakin cantik berseri. 

TESTIMONI: FARAH QURRATUN

[WAJAH YANG BREAKOUT TERUK KEMBALI CANTIK SELEPAS KONSISTEN RADIANT 4 DAN SKINCARE YOUTH].

Nama saya Farah Qurratun Aini. Isteri dan ibu kepada 2 orang cahaya mata. Saya nak ceritakan kisah benar bagaimana kulit saya boleh breakout  teruk dan kembali cantik selepas bersama Shaklee.

Dulu semasa bujang saya terjebak dengan produk timbang kilo. Masa tu takde ilmu pon pasal kandungan yang bahaya dalam kosmetik timbang kilo. Tapi jenama produk tu dulu memang terkenal lah.

Minggu pertama pakai memang cantik kulit. Putih bersih. Licin dan lembab. Keadaan macam tu elok selama 3 bulan. Bulan ke empat masa tu dah nak kahwin, dah mula tumbuh jerawat. Risau ! Tapi nasib baik jurusolek pandai tutup jerawat yang ada.

Selepas kahwin, makin teruk. Berjerawat penuh . Merah-merah lagi. Masa ni dah tertekan. Orang pula makin bertanya kenapa kulit macam tu. Malu nak berdepan dengan orang. Bila pakai produk tu semakin pedih jadi saya berhenti pakai produk tu.

Suami bawa saya ke klinik kulit untuk dapatkan rawatan. Mana klinik kulit tak pergi. Semua klinik pergi. Bayaran bukan murah. Ratus-ratus semuanya. Tapi kesan tetap sama malah makin teruk pon ada. Jadi suami tak bagi teruskan pakai produk klinik.

Kemudian saya mengandung. Dalam tempoh mengandung hormon tak stabil pula maka kulit kembali teruk. Sampaikan saya dirujuk ke doctor pakar kulit di hospital kerajaan. Saya dibekalkan ubat yang dikawal maknanya ubat sapu yang kuat. Saya pakai juga sebab masa tu terpaksa pakai untuk bagi kulit reda dari alahan yang teruk.

Selepas bersalin saya teruskan sesi dengan pakar kulit tu. 3 bulan sekali. Tapi sebabkan saya tak guna selalu ubat yang dibekalkan maka saya discaj sendiri appoiment dengan doctor pakar. Sebab risau juga efek ubat tu. Yang saya perasan ubat tu hanya sembuhkan lapisan luar sahaja. Jika tak pakai ubat tu, naik kembali merah-merah dan gatal-gatal.

Tekanan sangat masa ni. Dah tak larat nak segan dengan orang. Dah sengsara rasa nak melayan pertanyaan orang lirikan mata yang terkejut tengok kulit muka. Keyakinan diri pon takde masa tu .

Jadi saya nekad untuk rawat kulit saya dari dalam. Jika rawat dari luar sahaja ia hanya sembuhkan lapisan kulit luar sahaja. Di lapisan dalam masih ada baki-baki bahan kimia yang bahaya.

Saya mulakan dengan GLA Complex untuk stabilkan hormon. Saya perasan bila hormon tak stabil kulit muka semakin teruk. Jadi saya mulakan dengan stabilkan hormone dahulu dengam  mengambil GLA Complex. Kemudian saya konsisten set radiant 4 shaklee iaitu ESP, SR VitaC Plus, Gla Complex dan Collagen serta Vivix.

Selepas sebulan saya consume tanpa miss terutamanya collagen tu saya dapati kulit muka lebih elok berbanding sebelum nya. Dan ramai yang menegur kulit muka makin ok dari dahulu. Cuma masa ini masih kelihatan parut-parut lagi.

Dan bila skincare youth masuk, saya terus beli tanpa lepaskan peluang dan pakai setiap hari. Alhamdulilah saya rasa semakin cantik sekarang dan suami sendiri tegur kulit makin cantik, tona kulit lebih sekata dan parut-parut kelihatan semakin pudar.  Kalau suami sendiri yang tegur tu betul lah kan..kulit makin baik dan makin cantik.

Saya sangat gembira dan keyakinan diri kembali yakin untuk berjumpa dengan orang dan berselfie. Syukur, produk Shaklee mengembalikan keyakinan diri saya.

Itulah Shaklee Effect saya !
Terima kasih Shaklee..


Muka anda rosak akibat krim timbang kilo? Baiki kulit anda luaran dan dalaman agar kembali cantik berseri. 

Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee yang betul untuk masalah kulit muka anda. 


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com:
Pages: Vitamin Online Shop
IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413

Tips Atasi Kulit Kusam dan Parut Jerawat Dengan Youth Skincare

Testimoni penggunaan Youth Skincare yang sangat mengujakan. Dapat atasi kulit kusam, parut jerawat dan masalah kulit yang lain. Kini kulit muka semakin gebu dan mulus glowing dan flawless.

TESTIMONI : ELYANIE CHE ROS

[KULIT MAKIN CERAH BERSERI DAN TIADA LAGI MASALAH KUSAM YANG DIHADAPI SETELAH KONSISTEN MENGGUNAKAN YOUTH SKINCARE SHAKLEE SELAMA 2 BULAN]

Assalammualaikum & Salam Sejahtera Kepada Semua Follower Supermom Shaklee Story.

Saya Elyanie Binti Che Ros, berusia 27tahun. Boleh panggil saya yanie. Yanie berasal dari Ipoh Perak sekarang sudah menetap di Kuala Lumpur. Yanie adalah seorang surirumah tangga sepenuhnya dengan menjaga seorang anak kesayangan iaitu Ahmad Aryan Razin. Yanie juga adalah ahli SHAKLEE yang sudah join & makan shaklee hampir 5tahun.

Hari ini yanie nak sharekan dengan anda semua mengenai testimoni diri yanie yang telah menggunakan SKINCARE terbaru dari SHAKLEE iaitu YOUTH.

Pada 8/3/2018 yanie sudah genap pakai YOUTH selama sebulan. Memang best sangat pakai YOUTH SHAKLEE dah hasilnya korang boleh tengok sendiri gambar yang yanie paparkan di sebelah.

Mungkin kulit muka yanie memang bukan ada masalah seperti jeragat, jerawat, parut yang teruk mahupun muka berlubang2 dan sebagainya.

Tapi yanie mengalami masalah kulit gelap, kusam, tona kulit bertompok2 dan eyebag yang sangat teruk malah ada juga beberapa bekas parut yang sudah lama terbiar dimuka.

Syukur sangat selepas penggunaan YOUTH hanya sebulan yanie dapat kulit muka sekarang yang makin cerah dan cantik serta lembut sangat. Ini adalah kesan yang yanie dapat selama sebulan menggunakan YOUTH :-

✔️ TONA KULIT MAKIN SEKATA.
✔️ MUKA MAKIN GLOWING DAN CERAH.
✔️ KULIT GEBU DAN MULUS.
✔️ GELAP BAWAH MATA BERKURANGAN.
✔️ KULIT GELAP DAN BERTOMPOK SUDAH HILANG.

Pada 8/4/2018 pula yanie sudah pakai YOUTH genap 2bulan dah kulit makin awesome dan buat yanie sendiri fall in love so much dengan YOUTH SHAKLEE. Baru pakai 60hari sahaja buat kulit yanie makin cantik berseri. Yanie dapat kesan yang super awesome dan memang buat hati yanie berbunga-bunga :-

✔️ PARUT DI DAHI HILANG
✔️ EYEBAG MAKIN BERKURANGAN
✔️ PARUT DI PIPI JUGA HILANG
✔️ KULIT SEMAKIN SEKATA
✔️ KULIT MUKA NAMPAK MAKIN SEGAR
✔️ MATA PUN NAMPAK MAKIN SEGAR

Syukur alhamdullilah. Yanie sebenarnya sekarang tak sabar nak tunggu kesan selepas 3 4 bulan pula selepas penggunaan YOUTH SHAKLEE SKINCARE nie. Memang yanie sangat2 teruja dan bahagia. Tambah-tambah nak raya nie mestilah nak nampak cantik walaupun tak mekap berkilo-kilo macam orang lain. Nak nampak kulit cantik dan nampak segar tue pun dah buat yanie happy sesangat.

YOUTH SHAKLEE SKINCARE ini sebenarnya umpama revolusi baru atau breakthrough dalam dunia skincare kerana YOUTH pertama kali dan satu-satunya skincare yang menggunakan SKIN AGE INDEX untuk menguji keberkesanan produk YOUTH ni. Kajiannya dibuat ke atas semua jenis kulit dari kalangan orang biasa bukannya model. Yang penting sesuai untuk semua jenis kulit dari kulit orang putih dan asia.

YOUTH SHAKLEE SKIN CARE adalah SkinCare Baru Shaklee yang  menggantikan Nutriwhite & Enfuselle. Produk SHAKLEE YOUTH SKIN CARE adalah Regiment Skin Care Shaklee yang 100% semulajadi (natural) dan DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury. Setiap Produk dalam SET YOUTH SHAKLEE mengandungi bahan aktif YOUTH COMPLEX yang sangat berkesan menghilangkan Jerawat, Jeragat dan Parut Berlubang seawal 7 hari.

Bagi anda yang ingin cari SKINCARE YANG PREMIUM & EXCULSIVE bolehlah GRAB YOUTH SHAKLEE SKINCARE kerana ianya sangat-sangat awesome dan hebat. Pastinya bila anda mencubanya sekali terus jatuh cinta. Memang kesannya buat kita semua tak tidur lenalah kerana asyik membelai muka sahaja.

ANDA SEMUA WAJIB CUBA DAN RASAI SENDIRI KESANNYA. JANGAN TUNGGU LAGI. LOOK YOUNGER LONGER. YOUTH IS HOPE ❤️❤️❤️

Ikhlas Dari,
Elyanie Che Ros
Pengguna Setia Youth.
Pengguna Setia Shaklee.


Nak dapatkan Youth Skincare untuk atasi masalah kulit kusam dan parut jerawat? Hubungi saya segera. 


SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com:
Pages: Vitamin Online Shop

IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413


Testimoni Youth Skincare Shaklee

Shaklee telah mengeluarkan produk penjagaan wajah yang baru iaitu Youth Skincare. Ketahui mengenai produk penjagaan kulit wajah YOUTH DI SINI.

Youth Skincare merupakan:

✓ Revolusi produk kecantikan kulit yang telah diuji secara klinikal ini membuktikan 100% wanita memiliki kulit lebih muda.

✓  Pengguna Youth melalui indek kulit didapati 2/3 dari pengguna mempunyai kulit 10 tahun lebih muda .

✓  100% vegan berasaskan tumbuhan.

✓  Dijamin bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya 

✓  Direka oleh pakar kulit antarabangsa dan mengambil 8 tahun research dan 8 paten pending.


Paling best dan anda tak sangka mengandungi muscadine grape + lotus japonicus + apple stem cell + ekstrak schisandra chinensis fruit + vital repair complex. Ia mampu:
  • Mampu mengurangkan masalah kedutan pada kulit wajah
  • Mampu mengecilkan saiz liang pori
  • Mampu memperbaiki tona kulit tidak sekata 
  • Mampu menganjalkan kulit wajah
  • Mampu memperbaiki tekstur kulit wajah 
  • Mampu mengurangkan dan memperbaiki pigmentasi pada wajah
  • Membantu menaikkan seri wajah dan mencerahkan kulit
  • Membantu memudarkan parut jerawat dan jeragat 

Berikut saya kongsikan testimoni dari mereka yang dah mencuba Youth Skincare.


1. Saudara Naquib.
Beliau mempunyai masalah parut jerawat yang sangat dalam yang dah lama iaitu lebih 20 tahun tapi tengok lah hasilnya sangat menakjubkkan.






2. Saudari Adilah.
Mempunyai masalah kulit berminyak, berjerawat dan berparut. Tetapi tengoklah selepas menggunakan Youth sangat berbeza warna kulit pun lebih cerah dan sekata.


3. Puan Hooi.
Mempunyai masalah tompok hitam yang di alaminya lebih 20thn.Beliau dah mencuba bermacam-macam produk tapi dengan Youth Skincare, penggunaan tak sampai sebulan tompok hitam semakin pudar dan muka nampak lebih muda.




4. Puan Rozyta
Mempunyai masalah jeragat dan kulit kusam dan lingkaran gelap bawah mata. Selepas menggunakan Youth Skincare kulit muka lebih cantik, cerah dan masalah jeragat hampir hilang.




Banyak lagi testimoni pengguna lain yang telah berpuas hati dengan produk Youth Skincare. Ramai yang telah teruja dengan hasil yang mereka perolehi.

Pastikan anda antara mereka yang bertuah memiliki kulit yang sihat, cantik dan awet muda. Gunakan Youth Skincare tanpa ragu-ragu.

NAK dapatkan produk penjagaan muka Youth? Klik Button Order Now di bawah atau boleh hubungi saya www.wasap.my/60193132413/YOUTH untuk info lanjut.



SMS/Call/WhatsApp: 019-313 2413 (Anis)
Email: vitaminkesihatan@gmail.com
                                           FB: Anis Suziana Ahmad                                                  
IG: vitamin_online_shop
COD: Taman Sri Gombak, Batu Caves, UIA GOMBAK, SENTUL, Maju Junction KL,
SEKITAR GOMBAK, BATU  CAVES.

Your Trusted SID
Anis 906379
019-3132413